Weer terug in Amsterdam - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van palm2palm - WaarBenJij.nu Weer terug in Amsterdam - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van palm2palm - WaarBenJij.nu

Weer terug in Amsterdam

Door: Bart

02 April 2015 | Nederland, Amsterdam

We zijn weer terug in Amsterdam.
De afgelopen tijd hebben we weinig geschreven omdat op een van de laatste dagen in Argentinie onze reistassen zijn gestolen met onder andere onze tablet die in een tas zat.
Bij San Carlos de Bariloche in Argentinie zijn we in een natuurpark geweest om in de bergen te wandelen. We hadden de auto op een parkeerterrein gezet en bij terugkomst van de wandeling zagen we dat 2 tassen met kleren en vuile was uit de auto was gehaalt. Ze hadden de auto netjes open gemaakt zonder schade. Erg vreemde gewaarwording. Je moet weer kleren kopen en de afgelopen dagen ga je steeds meer dingen missen die je was vergeten dat je ze in de tas had gedaan. Ze hebben geweten dat er veel vuile was bij was, want ze hadden ook de biotex blauw meegenomen.
Bariloche is trouwens het gebied waar onze Koning zijn buitenverblijf heeft. Als hij binnenkort in een Van Oord Tshirt loopt weet ik wel hoe hij er aangekomen is.

Ondanks dit hebben we een hele mooie reis gehad, 10000KM (3000 km gravel weg) gereden (gemiddelt 250 perdag) ongeveer 100Km gewandeld, 100 mijl gevaren en heel veel fotos gemaakt.
We gaan zeker nog een keer terug voor het Noorden van Chile en Arentinie en zullen dat een paar landen ten noorden ook bezoeken.
Maar voorlopig hopen we jullie veel te zien!!