Zaterdag morgen, auto morgen - Reisverslag uit Puerto Montt, Chili van palm2palm - WaarBenJij.nu Zaterdag morgen, auto morgen - Reisverslag uit Puerto Montt, Chili van palm2palm - WaarBenJij.nu

Zaterdag morgen, auto morgen

Door: Paulien

14 Februari 2015 | Chili, Puerto Montt

Het ontbijt was wat karig, maar de bedden erg goed. Vol frisse moed op weg naar de supermarkt om boodschappen te doen.  Net naast het hotel kwamen we een Toyota garage tegen, even gestopt want de claxon doet het niet. Was toch iets meer aan de hand, na twee uur was de auto weer in orde. Ze hebben het een en ander vervangen, maar het was service van Toyota  Chile. Terugroep actie? ???.  We weten het niet, maar de claxon doet het weer.
Volgende stop een autobandenbedrijf;een band loopt steeds een beetje terug en ziet er niet goed uit. Was ook hier weer een tijdje wachten, maar begin van  de middag de eindelijk weer op weg. Naar Hornopiren, het eerste stukje  van de carretera Austral . We hebben een boot reservering  voor de boot naar Caleta Gonzalez  en zo gaan we langzaam zuidwaarts..