dinsdag 24 feb On the road again - Reisverslag uit Puerto Montt, Chili van palm2palm - WaarBenJij.nu dinsdag 24 feb On the road again - Reisverslag uit Puerto Montt, Chili van palm2palm - WaarBenJij.nu

dinsdag 24 feb On the road again

Door: Paulien

24 Februari 2015 | Chili, Puerto Montt

De terugreis vanuit Nederland ging heel  voorspoedig,  binnen 24 uur na vertrek uit Amsterdam liepen we het hotel  binnen in Puerto Montt. De auto is in goede staat het weekje parkeren in de kelder doorstaan, hij startte in een keer.
We zijn nu in Hornopiren, de plek waar we 10 dagen geleden omgedraaid zijn om terug te gaan naar Nederland.
Niets is zo  veranderlijk  als het weer hier, we zijn vanochtend in de motregen vertrokken, en vanmiddag de zonnebrand weer moeten smeren. We zaten op een muurtje langs de zee toen Bart een groepje zwart nek zwanen spotte, in een soort lagune, langs de laag water lijn. Tegen de tijd dat we ze genaderd waren was het geen laag water meer.  Time and tide waits for no man : kortom natte schoenen door opkomend tij. Maar de zwanen zijn erg, erg mooi. (De foto's komen later).
Morgen gaan we de boot op naar Caleta Gonzalez,  we hopen op zo'n weertje als vandaag . Zonnebrillen op, ruikend naar zonnebrand en op het bovendek de kust langzaam voorbij zien trekken:het is goed om weer op pad te zijn.
We zijn erg blij dat we de afgelopen week in Nederland zijn geweest en willen nogmaals iedereen bedanken voor de steun na het overlijden van Pa de Wijs

• 27 Februari 2015 - 11:44

Juliette:

hi!
    Lekker dat jullie de draad weer hebben opgepakt. Leuke foto's. Bijna niet te geloven dat die drie foto's op een dag zijn genomen. Twee seizoenen lijkt wel. Hier mis je niets behalve grijze luchten. Geniet ze!
    ps waar blijft de foto van het gebakken ei on-top, de foto a la pobre?
    kus!