Via de dode zee naar Jerash - Reisverslag uit Jerash, Jordanië van palm2palm - WaarBenJij.nu Via de dode zee naar Jerash - Reisverslag uit Jerash, Jordanië van palm2palm - WaarBenJij.nu

Via de dode zee naar Jerash

Door: Paulien

26 Augustus 2008 | Jordanië, Jerash

Zaterdag 23 Aug.

Oh oh de kuiten, wat een spierpijn hadden we beide! Deze dag hebben we dus vooral vanuit de auto het landschap bewonderd. Via de King’s Highway zijn we in Amman beach aanbeland, dit is een klein parkje a la het Jumeirah beachpark waar je in de Dode Zee kan “zwemmen”. Dobberen is natuurlijk een beter woord deze activiteit te omschrijven. Op de rug dobberen gaat het beste, op je buik dobberen is een killer -> zout in je ogen. Na een half uurtje hebben we het dobberen maar opgegeven.
Via het groene Noord Jordanië zijn we bij het Olive Branch hotel aan gekomen nabij Jerash. Hotel met het beste uitzicht zo ver. En een goed diner op het terras, met een shirt met lange mouwen. Trouwens ook het eerste hotel zonder airconditioner. We komen echt noordelijk nu. Wanneer komt de eerste regen?